Sigortacılık Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

GENEL NİTELİKLER

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 74 ülkede, 265 dil ve lehçede, 340 Çağrı merkezinde 217.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

İŞ TANIMI

  • Tercihen Ön lisans mezunu(Bankacılık, Sigortacılık, İktisat vb. bölüm mezunları tercih edilir)
  • Tercihen 6 ay Çağrı Merkezi iş deneyimi olan,
  • Vardiya düzeninde çalışabilecek,
  • Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
  • Bilgisayar kullanabilen,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı,
  • Ekip çalışmasına yatkın

Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması sağlayacak “Sigortacılık Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arayışımız bulunmaktadır.

Aday Bilgileri
  • Tecrübe:
    Tecrübesiz adaylar
  • Eğitim Seviyesi:
    Önlisans - Öğrenci, Önlisans - Mezun, Yüksek Lisans - Öğrenci, Yüksek Lisans - Mezun
Posizyon Bilgileri
  • Firma Sektörü:
    ÇAĞRI MERKEZİ
  • Departman:
    Müşteri İlişkileri ve Operasyon
  • Pozisyon:
    Sigortacılık Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
  • Çalışma Şekli:
    Sürekli - Tam Zamanlı
  • Yan Haklar:
    Yemek, Prim, Diğer
  • Şehir/İlçe:
    İstanbul (Avrupa) - Eyüp

19
Gün

59
Görüntüleme
Firmanın Diğer İlanları
METIS BILGISAYAR SISTEMLERI SAN.VETIC.A.S.
  • Firma Sektörü
    ÇAĞRI MERKEZİ
  • Çalışan Sayısı
    101`den Fazla
  • İl/İlçe
    İstanbul (Avrupa) Eyüp