Yetiştirilmek Üzere Helpdesk Görevlisi

GENEL NİTELİKLER

Bilişim sektöründe faaliyet gösteren şirketimizde, Türkiye İş Kurumu ile birlikte yürütülen İşbaşı Eğitim Programı kapsamında yetiştirilmek üzere “Çağrı Yönetimi Görevlisi” arayışımız bulunmaktadır.

Görüşmeye gelecek adayların programın içeriğini biliyor olması mülakatlarımızın daha verimli geçmesini sağlayacaktır.

GENEL NİTELİKLER

  • Meslek yüksek okullarının ilgili bölümlerinden mezun,

  • MS Office programlarını kullanabilen, tercihen iyi seviyede Excel bilgisine sahip; raporlama yapabilecek,

  • Diksiyonu düzgün,

  • Sorumluluk sahibi,

  • Ekip çalışmasına yatkın,

  • Etkili iletişim, planlama,takip ve problem çözme becerilerine sahip

  • Müşteri odaklı, disiplin sahibi.

İŞ TANIMI

  • Şirket içerisinden veya müşteri tarafından kendisine iletilmiş olan istekleri, servis isteği olarak sisteme kaydetmek,

  • Açılmış olan servis isteklerinin ilgili birimlere dağıtımını yapmak,

  • Müşterilere ya da ilgililere arızalı ürün hakkında bilgi vermek ve arıza kayıtlarını doğrudan müşteriden veya ilgili firmadan takip etmek.

  • Teklife Yönlendirilen kayıtlarla ilgili olarak Teklif oluşumunu sağlamak ve müşteri bilgilendirmesini yapmak,

  • Servis İstekleri ile ilgili Müşteri talebi doğrultusunda iç ve dış raporlamaları hazırlamak.

  • Servis İsteklerinin sınıflandırılmasını ve arşivlenmesini sağlamak.

Aday Bilgileri
  • Tecrübe:
    Tecrübesiz adaylar
  • Eğitim Seviyesi:
    Önlisans - Mezun
  • Cinsiyet:
    Kadın
Posizyon Bilgileri
  • Firma Sektörü:
    BİLİŞİM
  • Pozisyon:
    Helpdesk Görevlisi
  • Çalışma Şekli:
    Sürekli - Tam Zamanlı, Dönemsel - Proje Bazlı
  • Şehir/İlçe:
    İstanbul (Avrupa) - Eyüp

15
Gün

75
Görüntüleme
Firmanın Diğer İlanları
Bilişim Destek Hizmetleri
  • Firma Sektörü
    BİLİŞİM
  • Çalışan Sayısı
    101`den Fazla
  • İl/İlçe
    İstanbul (Avrupa) Eyüp