İstanbul Arel Üniversitesi - Çağrı Merkezi Uzman Yardımcısı

GENEL NİTELİKLER

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

İstanbul Arel Üniversitesi bünyesinde,  Kemal Gözükara (Tepekent) Yerleşkesinde görevlendirilmek üzere "Çağrı Merkezi Uzman Yardımcısı" aranmaktadır.

 

GENEL NİTELİKLER

  • Üniversitelerin ilgili ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun
  • Çağrı merkezi yöneticisi pozisyonunda en az 1 yıl deneyim sahibi
  • Enerjik ve sürekli gelişen bir atmosferde çağrı merkezi kariyeri hedefleyen
  • Performans yönetimi, raporlama, eğitim ve kalite süreçlerine hakim
  • Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
  • İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden
  • Esnek mesai saatleri ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen

 

İŞ TANIMI

  • Telefon ile gelen çağrıları ve whatsapp üzerinden gelen yazılı mesajları yanıtlamak,
  • Gelen öneri ve şikâyetleri not alıp raporlamak,
  • Çağrıları ilgili departmanlara yönlendirmek,
  • Gelen sorunlarını dinleyerek onlara doğru ve pratik çözümler sunmak,
  • Konuşmaların kayıt altında tutulduğundan emin olarak görüşmeleri gerçekleştirmek,
  • Takım hedeflerinin gerçekleştirilmesinde aktif rol oynamak,

 

 

Aday Bilgileri
  • Tecrübe:
    En az 1 yıl tecrübeli adaylar
  • Eğitim Seviyesi:
    Önlisans - Mezun, Üniversite - Mezun
  • Askerlik Durumu:
    Yapıldı
Posizyon Bilgileri
  • Departman:
    Çağrı Merkezi
  • Pozisyon:
    Uzman Yardımcısı
  • Çalışma Şekli:
    Sürekli - Tam Zamanlı
  • Şehir/İlçe:
    İstanbul (Avrupa) - Büyükçekmece

1
Gün

100
Görüntüleme
Firmanın Diğer İlanları
T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Kariyer Merkezi
  • İl/İlçe
    İstanbul (Avrupa) Büyükçekmece