
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin ilgili ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun
- Çağrı merkezi yöneticisi pozisyonunda en az 5 yıl deneyim sahibi
- Enerjik ve sürekli gelişen bir atmosferde çağrı merkezi kariyeri hedefleyen
- Performans yönetimi, raporlama, eğitim ve kalite süreçlerine hakim
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden
- Esnek mesai saatleri ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen
İŞ TANIMI
- Öğrenci ve veli ilişkilerinde eylem planları hazırlamak
- Ekip çalışanlarına gerekli yönlendirme ve mentorluğu yaparak bireysel gelişimlerinin ve ekibinin genel çalışma disiplininin takibini yapmak
- Kendi sorumluluğundaki iş süreçlerini yürütmek, iyileştirmek ve sonuçlarını değerlendirmek
- Yönetim birimlerine periyodik olarak rapor sunmak
- İşe alınan çağrı merkezi temsilcilerinin gelişimlerini izlemek ve buna göre kişileri
- yönlendirmek
- Hem verilen hizmetin kalitesini artırmak hem de çağrı merkezinde çalışan kişileri geliştirmek için gün içerisinde çağrı dinlemek
- Çağrı merkezinde çalışan personellere gerekli mesleki konularda, düzenli olarak eğitim vermek
- Aldığı hizmetten memnun olmayan ve şikayetleri bulunan öğrencileri dinlemek ve bu konuda pratik çözümler sunmak
- Birimlerden iletilen datayı aratmak
- Tercih dönemi gibi önemli süreçlerde arama kayıtlarını rapor halinde hazırlamak
- Firma ve vereceği hizmetler için yıllık bütçeyi hazırlamak
- Daimi ve dönemsel çalışacak personel sayısını ve bu personellerin vardiyalarını belirlemek
Aday Bilgileri
- Tecrübe:En az 1 yıl tecrübeli adaylar
-
Eğitim Seviyesi:Önlisans - Mezun, Üniversite - Mezun
-
Askerlik Durumu:Yapıldı
Posizyon Bilgileri
-
Departman:Çağrı Merkezi
-
Pozisyon:Çağrı merkezi yöneticisi
-
Çalışma Şekli:Sürekli - Tam Zamanlı
-
Şehir/İlçe:İstanbul (Avrupa) - Büyükçekmece
0
Gün
88
Görüntüleme
T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Kariyer Merkezi
-
İl/İlçeİstanbul (Avrupa) Büyükçekmece