Teleperformance - Arapça Bilen Müşteri Uzmanı

GENEL NİTELİKLER

Teleperformance, dünya genelinde 170 ülkede, yaklaşık 500.000 çalışma arkadaşıyla, 300 dil ve lehçede faaliyet gösteren, dünyanın lider dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısıdır.
Türkiye’de, 6 kampüs, 2 cloud center ve 10.000’den fazla çalışma arkadaşı ile, sektörde öncü konumunu sürdürmektedir. %74’ü home office modeliyle evden çalışıyor.
Sektöründe lider olan 150’den fazla firmanın dış kaynak iş süreçlerini yönetiyor, yenilikçi çözümlerimizle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşınıyor.

  • Anadil seviyesi Arapça, minimum B2 seviye ingilizce dil yetkinliğine sahip,
  • Tercihen müşteri deneyimi merkezi tecrübesi olan,
  • İstanbul'da ikamet eden ve Flatofis kampüsümüzden çalışabilecek,
  • Vardiya düzenine uyum sağlayabilecek,
  • İkna ve iletişim becerileri gelişmiş,
  • MS Office ve dijital iletişim araçlarını etkin kullabilebilen,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Bilgisayar ve klavye hakimiyeti olan,
  • Ekip çalışmasına yatkın.

İŞ TANIMI

  • Sosyal medya sektöründe lider olan kurumsal müşteri için 'Arapça Bilen Müşteri Uzmanı' arayışı.
Aday Bilgileri
  • Tecrübe:
    En az 0 yıl tecrübeli adaylar
  • Eğitim Seviyesi:
    Önlisans - Mezun, Üniversite - Mezun
  • Yabancı Dil:
    İngilizce(Okuma:İyi - Yazma:İyi - Konuşma:İyi), Arapça(Okuma:İleri - Yazma:İleri - Konuşma:İleri)
Posizyon Bilgileri
  • Departman:
    Kurumsal İletişim
  • Pozisyon:
    Müşteri Uzmanı
  • Çalışma Şekli:
    Sürekli - Tam Zamanlı
  • Şehir/İlçe:
    Türkiye - İstanbul (Avrupa) - Eyüp

8
Gün

46
Görüntüleme
Firmanın Diğer İlanları
T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Kariyer Merkezi
  • İl/İlçe
    İstanbul (Avrupa) Büyükçekmece