
GENEL NİTELİKLER
Teleperformance, dünya genelinde 170 ülkede, yaklaşık 500.000 çalışma arkadaşıyla, 300 dil ve lehçede faaliyet gösteren, dünyanın lider dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısıdır.
Türkiye’de, 6 kampüs, 2 cloud center ve 10.000’den fazla çalışma arkadaşı ile, sektörde öncü konumunu sürdürmektedir. %74’ü home office modeliyle evden çalışıyor.
Sektöründe lider olan 150’den fazla firmanın dış kaynak iş süreçlerini yönetiyor, yenilikçi çözümlerimizle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşınıyor.
- Minimum B2 seviye İngilizce dil yetkinliğine sahip,
- Tercihen müşteri deneyimi merkezi tecrübesi olan,
- İstanbul'da ikamet eden ve Flatofis kampüsümüzden çalışabilecek,
- Vardiya düzenine uyum sağlayabilecek,
- İkna ve iletişim becerileri gelişmiş,
- MS Office ve dijital iletişim araçlarını etkin kullabilebilen,
- Müşteri memnuniyeti odaklı,
- Diksiyonu düzgün,
- Bilgisayar ve klavye hakimiyeti olan,
- Ekip çalışmasına yatkın.
İŞ TANIMI
- Sosyal medya sektöründe lider olan kurumsal müşteriler için 'İngilizce Bilen Müşteri Uzmanı' arayışı.
Aday Bilgileri
- Tecrübe:En az 0 yıl tecrübeli adaylar
-
Eğitim Seviyesi:Önlisans - Mezun, Üniversite - Mezun
-
Yabancı Dil:İngilizce(Okuma:İyi - Yazma:İyi - Konuşma:İyi)
Posizyon Bilgileri
-
Departman:Müşteri Hizmetleri
-
Pozisyon:Müşteri Uzmanı
-
Çalışma Şekli:Sürekli - Tam Zamanlı
-
Şehir/İlçe:Türkiye - İstanbul (Avrupa) - Eyüp
8
Gün
50
Görüntüleme
T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Kariyer Merkezi
-
İl/İlçeİstanbul (Avrupa) Büyükçekmece